[Fanda] Pluginy do Mirandy

Angellko21 lukas86.kakara na seznam.cz
Pondělí Listopad 2 09:46:05 CET 2009

Přátelé,chtěl bych se zeptat,jestli existuje nějaká přehledná stránka,která
by vysvětlovala,na co jsou které pluginy?Například plugin Always online by
měl být na stálé připojení při zapnutí Mirandy,jestli tomu správně
rozumím?Plugin Startup sound by měl přehrát zvuk při startu,ale
nefunguje.:)A největším zádrhelem je propojení Mirandy se Skypem,kdy to
jednou jde a jednou z nepochopitelného důvodu nejde.Prosím,můžete mi nějak
poradit?Tedy ty stránky s vysvětlením pluginů si zkusím najít pomocí strýčka
googlu,ale trápí mě dvě věci.Jednu jsem již zmínil,ono propojení Skypu a
Mirandy.Fungovalo mi to a najednou to nejde a to i po té,co ve Skypu povolím
řízení jiných programů a dám povolit tento program.Jakoby to Miranda úplně
ignorovala,prostě to nic nedělá.A druhým,celkem i asi vážným problémem celé
Mirandy je přidání kontaktu,kdy se i po udělení autorizace či přidáním do
seznamu natrvalo prostě pořád ukazuje status Offline a není vůbec
autorizován kontakt,který jsem tam přidal.Nepomůže ani opětovné přidání po
vymazání a restart Mirandy.Prosím,máte nějakou radu?Mám tedy Mirandu nula
osm pět portable.
Lukáš Kakara