[Fanda] BlueTooth USB - máte někdo zkušenosti?

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pondělí Listopad 2 00:13:32 CET 2009

Ahoj, tak to je dobrá zpráva, že to, co funguje pod BlueSoleil, mohlo
by fungovat pod ovladačem od Microsoftu. Nedávno se něco řešilo kvůli
USB sluchátku na konferenci Mobily a Michal Jungmann tam psal, že pod
tím windowsím ovladačem nejde jeden protokol, který je pro používání
bluetooth handsfree potřeba. No a právě, že mě zajímá přenos zvuku a
možnost poslouchat na levném handsfree. Mirek