[Fanda] Problem s ovladai v XP (bylo a je Re[2]: win 7(

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pondělí Listopad 2 00:09:40 CET 2009

Zdar, Ubuntu je výborné do doby, než s ním člověk potřebuje začít
opravdu pracovat. Tak třeba zjistím, že moje zvuková karta pod ním
nechodí a nedá se to rozumně a rychle vyřešit bez jakýchkoliv
vědomostí, psaní hromady příkazů a případné polovičaté funkčnosti,
dále pak není žádný free software pod Linux, který by uměl a ovládal
se stejně, jako Adobe Audition, no a tím mám vymalováno a zůstávám pod
Windows. K X-FI Elite Pro sice něco vyšlo, ale že by se to někomu
podařilo rozchodit, viz. různá fóra... Mirek