[Fanda] Problem s ovladai v XP (bylo a je Re[2]: win 7(

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Neděle Listopad 1 18:26:18 CET 2009

Nazdar,
není to k tématu, ale v příspěvku níže je zmíněno Ubuntu, tak jsem chtěl
jen dodat, že jsem tu chviličku testoval nové Ubuntu 9.10, zatím tedy z
CD a zdá se to být velice slušné.
Co jsem velmi ocenil je např. to, že již Orca v pohodě mluví ve Zdrojích
softwaru, Ovladačích hardwaru a pod.; mám na mysli spouštění těchto
programů přímo z nabídky, to dříve nefungovalo a muselo se to řešit
oklikami, přidávání zdrojů třeba přes Synaptic, případně přes terminál
pomocí příkazů.
Martin.