[Fanda] BlueTooth USB - máte někdo zkušenosti?

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Neděle Listopad 1 15:57:06 CET 2009

Ahoj,
já tu mám bluetooth adaptér MSI™ Star Key 2.0 V2, ke kterému byl také
BlueSoleil na CD a s tímto softem se mi mobil nepodařilo ani za Krista
spojit, mořil jsem se tu s tím několik hodin, až jsem nakonec dogooglil,
že k tomuto adaptéru je třeba nechat nainstalovat nějaký microsoftí ovladač.
Tak jsem celý BlueSoleil odinstaloval a nechal ovladače nainstalovat
přes Průvodce rozpoznáním nového hardwaru či jak se to jmenuje a bylo po
problému.
Teď po nové instalaci Windows už jsem se poučil, bluetooth připojil a
řídil se instrukcemi na obrazovce - rozchození byla otázka asi 5 minut a
to ještě jen proto, že jsem zapomněl aktivovat položku Zjišťování
okolních přístrojů nebo jak se to přesně jmenuje a tak se PC s mobilem
nemohly najít.
Jinak já v Tomto počítači v kontextových menu položku Odeslat přes
bluetooth mám.
Zdraví Martin.