[Fanda] BlueTooth USB - máte někdo zkušenosti?

Tomas Valusek tvalusek na seznam.cz
Neděle Listopad 1 13:35:31 CET 2009

Já jsem si bluetooth klíčenku kupoval kvůli bezdrátovému přenosu zvuku
do věže. K ní jsem dostal klíčenku Panasonic, která ale pořádně
nefungovala a její software madein Toshiba stál za prd. Tak jsem koupil
Belkina a ten šlape bez větších problémů, i když občas jsou též malé
výpadky ve zvuku, ale to přičítám přeplněnosti pásma 2.4 GHz.

Tom