[Fanda] BlueTooth USB - máte někdo zkušenosti?

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Neděle Listopad 1 09:17:23 CET 2009

Ahoj Tomáši, na konec jsem to díky nápovědě rozchodil. Ono totiž, to,
co potřebuji není přístupné z menu aplikace, ale z grafických symbolů
v okně aplikace pod myším pravým tlačítkem. Takže pozor na to,
dodávaná aplikace je IVT Corporation BlueSoleil, stick je téže značky.
V průzkumníkovi opravdu není možnost odeslat soubor přes bluetooth.

Zatím jsem testoval nedlouho, moc se ta věc počítači nelíbí, jelikož
se mně dvakrát samovolně restartoval. Jiné zařízení s bluetooth, než
staříčký Sony Ericsson T68i nemám, a stejně budu muset udělat čistou
instalaci Win, protože se mi to tu už vůbec nelíbí. Kdy, to nevím. Nic
se mně nechce, s prací jsem pozadu, nejradši bych do všeho kop.

Mirek