[Fanda] BlueTooth USB - máte někdo zkušenosti?

Tomas Valusek tvalusek na seznam.cz
Neděle Listopad 1 07:25:57 CET 2009

Dobrý den,

bohužel neuvádíte výrobce vašeho Bluetooth adaptéru a použité ovladače,
protože každý výrobce to řeší trošku jinak. Já používám ovladače od
Belkinu a tam je možnost přiřadit k Bluetooth zařízení službu OBEX File
Transfer, přes kterou můžu přistupovat k paměti svého mobilu přes
Průzkumníka.

TomVal