[Fanda] BlueTooth USB - máte někdo zkušenosti?

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Neděle Listopad 1 02:09:59 CET 2009

Ahoj Fandové, mám tu BlueTooth USB klíčenku, je k tomu instalační
miniCD s ovladači a programem IVT BlueSoleil. Už jsem přišel na to,
jak posílat do PC soubory z mobilu, ale nedaří se mně posílat soubory
z PC do mobilu. Nevím, jak na to. Zkoušel jsem i Průzkumníka Windows,
položku Odeslat, tam ovšem možnost odeslat přes BlueTooth není. V menu
programu též nic takového není. Nevíte někdo, co s tím? Předem dík,
Mirek P.S. Ještě si přečtu manuál, ale že to nebude intuitivní, jsem
netušil.