[Fanda] zvukovka na notebooku ibm-t61 a jej muchy

Pondělí Srpen 31 22:58:08 CEST 2009

"Jestliže někdo korektní chování aplikace vůči systémovým zdrojům pokládá za
chybu, má na to
plné právo."
Moc se omlouvám, až na základě Vašeho mailu jsem zjistil, co jsem napsal za
pitomost. Samozřejmě, takto jsem to vůbec nemyslel, jak jsem to blbě napsal.
----- Original Message -----
From: "Michal Jungmann" <jungmann na braillnet.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, August 24, 2009 6:01 PM
Subject: Re: [Fanda] zvukovka na notebooku ibm-t61 a jej muchy

> Chyba je částečně i v jawsu, který otevře ovladač
> zvukové karty pouze tehdy, kdy je potřeba k němu přistoupit, např.
> winmonitor automaticky ovladač nechává stále nějak otevřený

...což sice asi funguje a obchází daný problém, ale podle mne není moc
korektní -- ještě před cca pěti lety byly například běžné zvukovky
jednokanálové, takže uvedený postup by zde zablokoval přehrávání
veškerých ostatních zvuků v systému... Ale jestliže někdo korektní
chování aplikace vůči systémovým zdrojům pokládá za chybu, má na to
plné právo...

> Keby este niekoho nieco napadlo, nevahajte a radte :)

1. Použít generický ovladač namísto specifického.

2. Prohrabat se registrem, zda zde někde není položka, umožňující
vypnutí úsporného režimu zvukovky -- například novější SoundMax
čipy/ovladače již tuto možnost v GUI nemají, ale přes registr power
saving stále vypnout jde, stačí pouze vědět kde...

S pozdravem

Michal Jungmann

http://www.nod32.cz