[Fanda] zvukovka na notebooku ibm-t61 a jej muchy

Daniel Sobota daniel.sobota na nextra.sk
Pondělí Srpen 31 21:33:25 CEST 2009

Zdravim,
Takze pre vsetkych s podobnym problemom (zpomalene reakcie jawsu pry
chode na baterky) so soundmax (soundmax integrated hd audio) som nasiel
riesenie!
Po upornom avsak neuspesnom hladani vhodneho ovladaca, studovani for a
ripani sa v registroch som si vsimol jeden suborik v adresari, kde je
nainstalovany ovladac. konkretne:
"C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\Platform.cfg" v tomto suboriku
som zmenil polozku, ktora mi prisla logicky ze by mala byt zapnuta
"PowerMgtTab=0" na hodnotu 1. Neviem preco a ani ma to uz netrapi ze tam
ta polozka bola 8 krat, tak som zamenil vsetky, pretoze boli za nejakym
cislom v zatvorkach. Zrejme cisla modelov. Neviem. No a podstatna vec,
ze v "start menu/nastavenie/ovladaci panel/soundmax" pribudla zalozka
"powermanagment". Tu uz stacilo len prepnut prepinac z "normal power
savings" na "no power savings" a je kopa radosti nasvete.
S pozdravom
Daniel