[Fanda] Archivace zprav v Gmailu na webu

Pondělí Srpen 31 11:01:40 CEST 2009

> ale složku Všechny zprávy nemohu najít.

Vlevo pod seznamem štítků máš odkaz "další: číslo", kde jsou schované
méně často používané štítky a kde nyní najdeš i položku Všechny
zprávy. Pokud chceš mít tuto položku stále viditelnou, stačí ji myší
přetáhnout v levém sloupci nahoru nad čáru.

M.J.