[Fanda] Archivace zprav v Gmailu na webu

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Pondělí Srpen 31 10:40:45 CEST 2009

Ahoj, Fandové,
mám dotaz na Ty z Vás, kteří používají gmail na webu. Stále nějak nechápu
volbu Archivovat.
Cituji z nápovědy gmailu:
Archivací přesunujete zprávy ze složky Doručená pošta do složky Všechny
zprávy, což umožňuje udržovat pořádek ve složce Doručená pošta, aniž byste
museli cokoli mazat. Všechny archivované zprávy lze nalézt ve složce *Všechny
zprávy*, podle štítků, které jste jim přiřadili, a ve výsledcích vyhledávání
služby Gmail.

Štítek jsem zprávě žádný nepřidával, jen jsem stiskl tlačítko archivovat,
ale složku Všechny zprávy nemohu najít.
Ta zpráva existuje, protože když dám vyhledat ve zprávách, tak mi ji najde.
Ale v doručené poště ji už nevidím.
Jde mi o to, jak si archivovat tedy zachovat nebo odložit některé zprávy na
webovém gmailu, aniž bych si je musel pro tento účel přeposílat jinam a tam
si je archivovat.
Díky za pomoc. Miloš