[Fanda] Otvírání souborů pomocí přehrávače Klango player

Ivo Novák ivo11.novak na email.cz
Neděle Srpen 30 19:41:21 CEST 2009

Přeju dobrý večer,

Právě jsem nainstaloval přehrávač "Klango player", konkrétně verzi 3. Právě
objevuji, co všechno přehrávač umí, jsem zatím velmi příjemně překvapen, je
to velmi slušné. Měl bych však dotaz:

stojím v nějaké složce přímo na souboru s nějakou audio příponou třeba
"MP3". Pokud na něm dám kontextovou nabídku/otevřít v programu, zde mám též
nabídku "Klango". Pokud ji odentruji, otevře se aplikace "Klango", leč
automaticky se soubor nepřehrává. Lze v přehrávači nebo i někde jinde
nastavit, aby soubor hned začal hrát, jako je to v případě, kdy třeba na
nějakém souboru v nabídce "otevřít v programu" zvolím např. Winamp nebo
Windows media player?

Snad jsem svůj dotaz jakš-takš sformuloval, kdyby někdo věděl, napište,
prosím! Zdraví,

Ivo Novák Mobil: 603819431; Skype: ivo11.novak; Tel: 312651196; Email:
ivo11.novak na email.cz; ICQ: 362460414