[Fanda] Jaws mi prestal cist v Totalcommanderu

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Neděle Srpen 30 17:36:18 CEST 2009

Ahoj fandové. Nějak mi přestal číst Jaws v Totalcommanderu, kdy mi vůbec
nečte názvy složek, když se po nich pohybuju, přečte to jen název složky,
když dám vlastnosti nebo když dám přejmenovat. používám rozšířený
Totalcommander, což je Totalcommander ultima prime a toto mi dělá jen s
Jawsem přepnutým na češtinu, při přepnutí na Angličtinu to jede normálně,
akorát to tam pořád říká nevybráno a název složky, ale při vybrání to
neřekne vybráno. Zkusil jsem češtinu odinstalovat a nainstalovat, ale nějak
to nepomohlo. Nevíte, co mi to mohlo udělat? Zdraví Michal.