[Fanda] nemohu se prihlasit na ucet v klangu3

strelec18 na seznam.cz strelec18 na seznam.cz
Sobota Srpen 29 16:01:32 CEST 2009

Zdravím Fandové.
Od včerejšího večera se nemohu přihlásit do svého účtu v klangu playeru 3. Řekne mi to po zadání jména a hesla že "bohužel se nemohu spojit se serverem, skontrolujte, jestli jste připojeni k internetu" přitom skype a ostatní aplikace fungují dobře. Zkoušel jsem vypnout systémový firewall a nic se nestalo pořád to hlásilo tu stejnou chybu. Mám i starší verzi klanga a ta se přihlásila v pohodě. Konkrétně mám verzi 2. Za odpovědi děkuji.
Marek Střelec