[Fanda] Prevedeni mono zvuku do stereo zvuku

Svatopluk Hruban hruban na cbox.cz
Čtvrtek Srpen 27 19:25:24 CEST 2009

Zdravím, CDex umí dual mono.

----- Original Message -----
From: "Michal Suchý" <suchy.michal na tiscali.cz>
To: "Konference Fanda" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, August 27, 2009 3:54 PM
Subject: [Fanda] Prevedeni mono zvuku do stereo zvuku

Ahoj fandové. Když mono mikrofonem nahraju nějaký zvuk, je v nějakém editoru
zvuku efekt, který dokáže zvuk přeměnit na stereo dvoukanálový zvuk a
napodobit tak, jako by byl nahraný přímo stereo mikrofonem? Zkoušel jsem to
třeba efektem smíchání sterea nebo efekty pro spoždění zvuku, ale vždy to
nebyl úplně čistý zvuk, ty efekty pro spoždění zvuku tam přidávají nějaké
různé ozvěny a u efektu pro smíchání sterea to není úplně čisté stereo, že
to třeba jde blíž k jedné nebo druhé straně a není to vyvážené na obě
strany. Zkoušel jsem to třeba v Cooleditu. Zdraví Michal.