[Fanda] V Adobeaudition se mi nějak divne prehravaji vsechny zvukove soubory

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Čtvrtek Srpen 27 16:01:32 CEST 2009

Ahoj fandové. Mám Cooledit i Adobeaudition a když v Adobeaudition spustím
jakýkoliv zvuk, tak se spustí vždy asi po jednosekundové prodlevě a hodně
nahlas a ještě to  při tom stiší všechny další zvuky, jako je třeba
probíhající Skype hovor nebo zvuk z TV karty. Nevíte, čím to může být, co
bych měl nastavit? Když přehrávání zvuků vypnu, tak se hned obnoví i další
aktuální zdroje zvuků, které jsou v činnosti, prostě to přehrávání je vyřadí
z provozu a zastavení zase obnoví a přehrávání je hodně nahlas a to s
hlasitostí nijak nemanipuluju. Zdraví Michal.