[Fanda] Prevedeni mono zvuku do stereo zvuku

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Čtvrtek Srpen 27 15:54:31 CEST 2009

Ahoj fandové. Když mono mikrofonem nahraju nějaký zvuk, je v nějakém editoru
zvuku efekt, který dokáže zvuk přeměnit na stereo dvoukanálový zvuk a
napodobit tak, jako by byl nahraný přímo stereo mikrofonem? Zkoušel jsem to
třeba efektem smíchání sterea nebo efekty pro spoždění zvuku, ale vždy to
nebyl úplně čistý zvuk, ty efekty pro spoždění zvuku tam přidávají nějaké
různé ozvěny a u efektu pro smíchání sterea to není úplně čisté stereo, že
to třeba jde blíž k jedné nebo druhé straně a není to vyvážené na obě
strany. Zkoušel jsem to třeba v Cooleditu. Zdraví Michal.