[Fanda] Munduradio a problém při update

Jiří Machota machotaj na volny.cz
Čtvrtek Srpen 27 13:10:29 CEST 2009

    Milí fandové, obracím se na vás s následující prosbou, která sice
nesouvisí bezprostředně s počítači ale s mobilními telefony.
    Dobré odpoledne, tvůrci prográmku Munduradio pro mobilní telefony se
Symbianem se zřejmě rozhodli přidávat stanice do jednotlivých sekcí, čímž se
stalo to, že jsem zřejmě přišel o stanice, které jsem si pracně vyhledal z
favorites Screamerradia a zadal do jedné z prvních kategorií Munduradia,
totiž Acoustic. Nyní se setkávám s problémem, že oproti původnímu stavu, kdy
jsem měl v této podsložce vícenež 80 českých stanic ve formátu mp3, je jich
tam nyní jen 15. Když do stejné kategorie, tedy Acoustic, přidám další
radio, na mobilu proběhne update playlistu, ale stanici není možné v této,
ani v jiných kategoriích najít.

Ptám se všech vás, kteří tento prográmek v mobilu využíváte, zda jste
zaznamenali obdobný problém a pokud ano, zda a kam se další nové stanice
ukládají.

Díky všem za jakoukoliv odpověď.
                    Jiří Machota