[Fanda] Nejak prestaly fungovat sitove sluzby v Klangoplayeru

ondrej rosik ondrej.rosik na gmail.com
Čtvrtek Srpen 27 11:06:14 CEST 2009

Ahoj, tak neviem, dnes ráno som bol na fóre a všetko šlo. skús dočasne
vypnúť systémovy firewall v ovládacích paneloch a ak to pomôže, tak dať
klango do vínimiek.
      Ondrej

--
     Ondrej