[Fanda] Nejak prestaly fungovat sitove sluzby v Klangoplayeru

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Čtvrtek Srpen 27 10:05:49 CEST 2009

Ahoj fandové. Od včerejšího večera mi nějak v Klangoplayeru přestaly
fungovat síťové služby využívající internet, prostě že se nedostanu do fór,
na blogy, do zpráv, ale třeba do prompters a veřejných hlasování ano, ale
když jsem odpověděl na nějaké dvě nové ankety, tak se ty odpovědi jakoby ani
neuložily. Dělá vám to taky? Myslel jsem si, že mi to blokuje Eset smart
security, ale tam jsem povolil pravidla pro Klangoplayer, schválně jsem
zkusil vypnout Firewall, který v Eset smart security je a pořád to nejde,
takže to není tím. Snad to bude fungovat, jestli je to celková záležitost,
jestli to nefunguje u nikoho, kdo má Klangoplayer. Zdraví Michal.