[Fanda] Optimalizace systemu

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Středa Srpen 26 18:54:32 CEST 2009

Zdravím, ccleaner, spybot, adaware. To je ta klasická trojka užitečných
"bratří". Další neméně důležitý pomocník pri optimalizaci systému je
neinstalovat zbytečnosti, jelikož všechno možné zanese registry a tam
kolikrát ani odinstalace a trojka "bratří" nepomůže a musí se čistit
pěkně růčo, jak disk, tak registry.

Mirek