[Fanda] problem s ventilatorom

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Středa Srpen 26 12:09:17 CEST 2009

Zdravím, jestli mu rezonuje celá bedna a hlavně při startu, tak by
bylo lepší za těch 120 Kč koupit nový ventilátorek, protože ten
původní už má vymletá ložiska. Rozebírat zroj ale neelektronikovi
nedoporučuji. Jinak vysát vnitřek PC a zdroj by se měl tak jednou do
roka, podle toho, jak se u koho práší. U nás v Praze na sídlišti je to
dost špatné. Mirek