[Fanda] Nemám volné miesto na disku C

Václav Toul toul.vasek na seznam.cz
Středa Srpen 26 09:49:38 CEST 2009

Nešíří se sama vyrtuální paměť neboswapovací soubor? To by mohla být další z
příčin. Nevím, jak to řešit, jen střílím od pasu.
Václav Josef Toul
mobil Vodafone: 777 991 468
mail: cracatit na mail.muni.cz
Skype pracovní: vaclav.toul.2008

----- Original Message -----
From: "Štefan Kiss" <stefan.kiss na nextra.sk>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, August 26, 2009 9:47 AM
Subject: [Fanda] Nemám volné miesto na disku C

     Dobrý deň,

  potreboval by som pomoc skúsených expertov, pretože si neviem poradiť so
záhadou ktorú pozorujem v počítači od včerajšieho večera. Počas polhodinky
mi kleslo volné miesto na disku C z asi 800 MB na 15 čo malo samozrejme za
následok neustále varovania a sťaženie práce s počítačom. Hneď som vymazal
všetky prebytočné veci, vyprázdnil kôš, vymazal všetky adresáre temp a
získkal tak asi 250 MB. Ale na moje počudovanie behom 10 minút sa aj toto
miesto zaplnilo a opäť systém hlási nedostatok voľného miesta. Skontroloval
som disk programom Nod 32 bez pozitívneho nálezu. Rovnako som nasadil
počítadlo prenesených dát a zistil že z internetu nič neprichádza. Scandisc
zrejme tiež nič neodhalil avšak tu som si nie istý výsledkom pretože ten
scannuje po štarte systému a výsledky, ak nejaké vôbec zobrazuje, nie sú
dostupné Jawsu.
  Dnes ráno som ešte vyprázdnil adresár temp v priečinku Windows a získal
opäť asi 99 MB ale behom 3 minút boli aj tie preč a opäť mám len 15 MB
voľného miesta.
  Vyhľadávanie vo Windows nenašlo nič hoci som dal hľadať súbory, vytvorené
alebo zmenené dnes alebo včera prípadne s veľkosťou nad 1 MB. Nič.
   čo by som mal ešte skúsiť?

     S vďakou

     Š Kiss