[Fanda] Nemám volné miesto na disku C

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Středa Srpen 26 09:47:02 CEST 2009

     Dobrý deň,

  potreboval by som pomoc skúsených expertov, pretože si neviem poradiť so záhadou ktorú pozorujem v počítači od včerajšieho večera. Počas polhodinky mi kleslo volné miesto na disku C z asi 800 MB na 15 čo malo samozrejme za následok neustále varovania a sťaženie práce s počítačom. Hneď som vymazal všetky prebytočné veci, vyprázdnil kôš, vymazal všetky adresáre temp a získkal tak asi 250 MB. Ale na moje počudovanie behom 10 minút sa aj toto miesto zaplnilo a opäť systém hlási nedostatok voľného miesta. Skontroloval som disk programom Nod 32 bez pozitívneho nálezu. Rovnako som nasadil počítadlo prenesených dát a zistil že z internetu nič neprichádza. Scandisc zrejme tiež nič neodhalil avšak tu som si nie istý výsledkom pretože ten scannuje po štarte systému a výsledky, ak nejaké vôbec zobrazuje, nie sú dostupné Jawsu.
  Dnes ráno som ešte vyprázdnil adresár temp v priečinku Windows a získal opäť asi 99 MB ale behom 3 minút boli aj tie preč a opäť mám len 15 MB voľného miesta.
  Vyhľadávanie vo Windows nenašlo nič hoci som dal hľadať súbory, vytvorené alebo zmenené dnes alebo včera prípadne s veľkosťou nad 1 MB. Nič.
   čo by som mal ešte skúsiť?

     S vďakou

     Š Kiss