[Fanda] Eset smart security a blokovani programu

Tomas Valusek tvalusek na seznam.cz
Úterý Srpen 25 20:56:23 CEST 2009

Dobrý den,

otevřte si okno ESETu, přes F5 otevřte nastavovací dialog, ve stromovém
seznamu najeďte na položku Personální firewall, pak tabem přejděte do
rozbalovacího seznamu Režim filtrování a nastavte si interaktivní režim.
Pak si pusťte Prší a až vyjede okno firewallu s dotazem, jak se
zachovat, tak zaškrtněte políčko Vytvořit pravidlo a odklepněte Povolit.
Pak můžete v dialogu rozšířených nastavení ESEtu přepnout na Automatický
režim s uživatelskými pravidly.

TomVal