[Fanda] kde nastaviř Winmail ako predvolený e-mailový klient

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Úterý Srpen 25 15:34:41 CEST 2009

On je problém v tom, že s veľkým Outlookem Nvda nekecá a žiaľ sa mi nepodarilo rozbehať Thunderbird, ale na to, čo potrebujem mi stačí i Winmail - dikes - Laco
  ----- Original Message -----
  From: Michal Jungmann
  To: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
  Sent: Monday, August 24, 2009 9:29 PM
  Subject: Re: [Fanda]kde nastaviř Winmail ako predvolený e-mailový klient

  Ovládací panely, Výchozí program, Nastavit výchozí program, v seznamu
  vybrat Windows Mail, tabulátorem přejít na položku Nastavit tento
  program jako výchozí a potvrdit. Ale osobně bych se spíše raději
  naučil pracovat s "velkým" Outlookem či Thunderbirdem, WinMail je se
  Microsoftu fakt nepovedl...

  M.J.

  http://www.eset.sk