[Fanda] Sansa e280 v2 nove s Rockboxem

gogolakova na nextra.sk gogolakova na nextra.sk
Úterý Srpen 25 10:28:24 CEST 2009

Dobrý deň,
pokúsim sa odpovedať aspoň na to čo viem.
Nahrávanie s Rockboxom je možné len vtedy, ak ho samotný prehrávač
podporuje. Takže ak nahrávanie v Sanse nie je, ani Rockbox túto
funkciu nevie obslúžiť.
To, že vám Rockbox nerozpráva má za následok, že v prehrávači nie je
nakopírovaní jednak zavádzacií súbor pre sansu a tiež Voice súbor s
hlasom. Neviem, či pre tento typ prehrávača tieto súbory sú v balíku.
Ku Iaudiux5 je voice súbor oddelený od Rockboxu.
Ja som Rockbox inštalovala ešte dávnejšie a nepoužívala som ich soft.
Stačilo rozbaliť a súbory nakopírovať.
No pred týmito experimentami by som zálohovala pôvodný firmware,
pretože tým, že do prístroja nahráme Rockbox, strácame možnosť
dostupnosti originálneho firmwaru. Ten si po nespokojnosti s Rockboxom
môžete spätne nahrať, ale aby ste ho mali aspoň odzálohovaný.
Božka
Citát "Jan Lečbych" <hlecbych na seznam.cz>