[Fanda] kde nastaviř Winmail ako predvolený e-mailový klient

Pondělí Srpen 24 22:29:06 CEST 2009

Ovládací panely, Výchozí program, Nastavit výchozí program, v seznamu
vybrat Windows Mail, tabulátorem přejít na položku Nastavit tento
program jako výchozí a potvrdit. Ale osobně bych se spíše raději
naučil pracovat s "velkým" Outlookem či Thunderbirdem, WinMail je se
Microsoftu fakt nepovedl...

M.J.