[Fanda] dve stopy mp3

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pondělí Srpen 24 22:22:51 CEST 2009

Kdybych věděl, jak a v čem lze bezztrátově smixovat dvě mp3 souběžně,
tak bych ti to rád napsal, bohužel, nevím a myslím si, že na to nic
zatím neexistuje. Proto jsem taky napsal, že se to musí dát do
multitracku a vyexportovat jako wav s tím, že ten výsledný wav se dá
na nejvyšší bitrate, co to jde, protože jinak ztratíš na kvalitě a to
dost šíleně. Mirek