[Fanda] "Jaws 9.0" a ukončení programu "Skype verze 4.1"

Jan Danko jan.dank na seznam.cz
Pondělí Srpen 24 22:14:33 CEST 2009

To nevim mám stejný problém.

S přátelským pozdravem
Jan Danko
E-mail: danko na braillnet.cz

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] za uživatele Ivo Novák
Odesláno: 24. srpna 2009 14:48
Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Předmět: Re: [Fanda] "Jaws 9.0" a ukončení programu "Skype verze 4.1"

Ahoj Honzo,

Zahájit hovor dvojklikem mám zaškrtnuto, když stojím na kontaktu, dám enter,
hovor zahájím, ale zároveň s tím mi vyběhne jakési okno, které souvisí s
daným kontaktem. Tam jsou položky jako skrýt profil kontaktu a tak. To okno
se dá zavřít normálně klávesovou kombinací "alt +F4". Kdybys ještě něco
věděl nebo někdo další, dejte prosím vědět.

Zdraví,

Ivo Novák Mobil: 603819431; Skype: ivo11.novak; Tel: 312651196; Email:
ivo11.novak na email.cz; ICQ: 362460414