[Fanda] problém s modemom toshiba G450

ondrej rosik ondrej.rosik na gmail.com
Pondělí Srpen 24 18:45:38 CEST 2009

Ahoj Laco,
presne toto riešila kamarátka, tiež som bol z toho zúfalý, vyriešili to
len borci v orange, žial nebol som tam, takže neviem ako... každopádne
zobrať notebook, a skúsiť s tým zájsť na predajňu, prípadne hádam budú
ochotní pporadiť aj na technickej podpore 905...
Síce keď tak na to pozerám, tak asi si to už medzitým aj vyriešil.

--
     Ondrej