[Fanda] zvukovka na notebooku ibm-t61 a jej muchy

Pondělí Srpen 24 18:01:37 CEST 2009

> Chyba je částečně i v jawsu, který otevře ovladač
> zvukové karty pouze tehdy, kdy je potřeba k němu přistoupit, např.
> winmonitor automaticky ovladač nechává stále nějak otevřený

...což sice asi funguje a obchází daný problém, ale podle mne není moc
korektní -- ještě před cca pěti lety byly například běžné zvukovky
jednokanálové, takže uvedený postup by zde zablokoval přehrávání
veškerých ostatních zvuků v systému... Ale jestliže někdo korektní
chování aplikace vůči systémovým zdrojům pokládá za chybu, má na to
plné právo...

> Keby este niekoho nieco napadlo, nevahajte a radte :)

1. Použít generický ovladač namísto specifického.

2. Prohrabat se registrem, zda zde někde není položka, umožňující
vypnutí úsporného režimu zvukovky -- například novější SoundMax
čipy/ovladače již tuto možnost v GUI nemají, ale přes registr power
saving stále vypnout jde, stačí pouze vědět kde...

S pozdravem

Michal Jungmann