[Fanda] Sansa e280 v2 nove s Rockboxem

Jan Lečbych hlecbych na seznam.cz
Pondělí Srpen 24 18:00:30 CEST 2009

Zdravím,
povaloval se mi tenhle kousek z předmětu, neboť jsem si ho původně nic zlého
netuše koupil pro ozvučení Rockboxem. Až po nákupu se ukázalo, že mezi časem
změnili hardware tohoto přehrávače a Rockbox tam už nejde. Naštěstí se v
minulém měsíci objevila nějaká "unoficial" verze, která se tam po určitých
asi ne úplně jednoduchých manipulacích dá rozběhnout. Tedy samotný Rockbox
tam nyní už pracuje dle popisu by tam měl po správném zacházení měl být
spustitelný bez PC i původní oficiální FW. Tohle mi momentálně nejde, ale to
mne nepálí. Mne by zcela uspokojilo, kdyby se mi poddařilo to tzv
"rozmluvit". Tohle moc nechápu jak udělat. Něco na stránkách Rockboxu je,
ale s tím si moc neumím poradit. Ten jejich automatický soft s tímhle
přehrávačem přirozeně, ještě? neumí pracovat. V angl. až takový machr
nejsem, abych se s tím bezezbytku dohodnul. Rockboxu jsem vše kromě složky
.talk pozapínal, jenže chápu, že to takhle nestačí. Mohl by někdo znalý
poradit, co s tím dál? Mám šanci to dořešit? A ještě jedna věc, umí tenhle
soft také nahrávat, nebo se tam něco musí přidat? V menu pokud si vybavuji,
se mi nic neppodařilo najít.
Díky moc za pomoc
Honza