[Fanda] "Jaws 9.0" a ukončení programu "Skype verze 4.1"

Jan Danko jan.dank na seznam.cz
Pondělí Srpen 24 14:27:43 CEST 2009

Ahoj Ivo,

Jasně v nástrojích nastavení na kartě obecné vybrat položku při dvojkliku
zahájit hovor.

S přátelským pozdravem
Jan Danko
E-mail: danko na braillnet.cz

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] za uživatele Ivo Novák
Odesláno: 22. srpna 2009 15:00
Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Předmět: Re: [Fanda] "Jaws 9.0" a ukončení programu "Skype verze 4.1"

Já bych jen doplnil, to, co mi bylo řečeno zde v konferenci, dle mého názoru
je to momentálně nejrychlejší způsob, a sice v sistémové liště na položce
"Skype" odenterovat, otevře se kontextové menu, pak přejít "Jaws k PC",
najít šipkama položku ukončit, na tom stisknout levé tlačítko myši. Program
je tak korektně ukončen, alespoň u mě.

V souvislosti se "Skype verze 4" bych se ale rád zeptal ještě na něco i já,
když někomu volám, tedy na kontaktu stisknu klávesu "enter", vyběhne mi nové
okno ve kterém jsou položky jako skrýt profil uživatele nebo seznam chatu,
je to asi chatové okno. Dá se tomu nějak při volání někomu zabránit, aby to
nevyskakovalo?

Díky moc za odpovědi, pěkný zbytek soboty, profil uživatele

Ivo Novák Mobil: 603819431; Skype: ivo11.novak; Tel: 312651196; Email:
ivo11.novak na email.cz; ICQ: 362460414