[Fanda] převod knih pro digitální internetovou knihovnu?

Josef Louda josef na louda.info
Pondělí Srpen 24 09:25:54 CEST 2009

   Zdravím,

 kdysi jsem si upravil mono kazeťák doplněním stereo hlavičky a přepínačem
na magnetofon čtyřstopý. Krajní záznam bývá opravdu u déle používané kazety
horší, ale bohužel to neřeší kolmost, to by musely být hlavičky s ještě užší
snímací stopou a pak by určité zlepšení mohlo být. Archivní záznamy v KTM
jsou však na kazetách, které by neměli být opotřebené, takže v tomto případě
je toto řešení neúčinné.
       Pepa
From: "Uhlíř Petr
Dobrý den,
omlouvám se, jestli to tu už zaznělo, ale nečetl jsem všechny příspěvky.

Jde o kvalitu a hlavně kolmost hlav z kazetového magnetofonu, ze kterého se
čtou již dříve nahrané kazety a že pak některé nahrávky v MP3 jsou
nekvalitní, tzv. šišlají a pod.

Vzpomínám si, že kdysi jsem řešil podobný problém a tak se ptám, jestli by
nešlo obejít kolmost hlaviček a nenahrávat z obou stop najednou, ale jen z
jedné stopy, té kvalitnější, která je uprostřed pásku a tím by přenos byl
mono a kolmost hlavičky by se nijak neřešila.
Vždyť  nahrávky jsou stejně mono.

Jestli tomu dobře rozumím, tak převaděči mají kazeťáky, které jsou stereo a
automaticky snímají obě stopy najednou. A nelze je přepnout na tu či onu
stopu a tak jestli to jde, tak vyřešit problém tím, že vyndám jeden cinch z
přístroje a budu vše tahat z kazeťáku jen jedním kanálem.

Toť vše....
Petr Uhlíř