[Fanda] převod knih pro digitální internetovou knihovnu?

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pondělí Srpen 24 03:57:56 CEST 2009

Playcontrol/Record. Žádná nově objevená Amerika. A i tak to s kolmostí
hlavy má co do činění, a jak jsem psal, to, co nám dávají, kolikrát
ani zkalibrovat nejde, prostě byla chyba u nich. Jak psal Pavel,
nebylo by dobré na veřejnost vynášet recepty z naších dílen, takže to
je vše k tématu, které sem snad ani nepatří. Omlouvám se. Mirek