[Fanda] převod knih pro digitální internetovou knihovnu?

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Neděle Srpen 23 23:47:33 CEST 2009

  Dobrý večer,

  dovolím si len pripojiť svoj názor na delenie nahrávok na tracky po 20
minútach. Osobne som si kedysi tiež myslel že delenie nahrávok na kapitoly
by bolo skvelé avšak keď som si dve-tri takéto knižky prečítal, rýchlo som
od tohto názoru upustil. U takto členeného textu totiž nikdy neviete aká
dlhá kapitola bude, ak ju len nečítate v počítači, kde Vám to hlasový výstup
povie. V MP3 prehrávačoch a digitálnych záznamnikoch však túto informáciu
nie je možné získať preto je velmi dobre, ak človek vie, že daný track bude
trvať napr 20 minút. V takom prípade napr v autobuse či vlaku viem, či si
jeden track môžem dovoliť prečítať alebo nie.
  Funkcia resume by problém síce vyriešila avšak iba v prípade, že by som
MP3 prehrávač používal iba na čítanie danej knihy. Vlastním však digitálny
záznamník Olympus. Cestou do práce si napr rozčítam jeden track ale potom
počas dňa musím X krát záznamník zapnúť, nahovoriť si doň poznámky, tie
prehrávať, spracúvať, alebo si chcem vypočuť hudbu z inej zložky. Cestou z
práce sa chcem vrátiť ku knihe avšak nájsť dané miesto v dlhých trackoch je
pracné.
  Zastávam preto názor že delenie na krátke tracky je ideálne.

      Š Kiss