[Fanda] převod knih pro digitální internetovou knihovnu?

Uhlíř Petr uhlirp na volny.cz
Neděle Srpen 23 23:46:22 CEST 2009

Dobrý den,
omlouvám se, jestli to tu už zaznělo, ale nečetl jsem všechny příspěvky.

Jde o kvalitu a hlavně kolmost hlav z kazetového magnetofonu, ze kterého se
čtou již dříve nahrané kazety a že pak některé nahrávky v MP3 jsou
nekvalitní, tzv. šišlají a pod.

Vzpomínám si, že kdysi jsem řešil podobný problém a tak se ptám, jestli by
nešlo obejít kolmost hlaviček a nenahrávat z obou stop najednou, ale jen z
jedné stopy, té kvalitnější, která je uprostřed pásku a tím by přenos byl
mono a kolmost hlavičky by se nijak neřešila.
Vždyť  nahrávky jsou stejně mono.

Jestli tomu dobře rozumím, tak převaděči mají kazeťáky, které jsou stereo a
automaticky snímají obě stopy najednou. A nelze je přepnout na tu či onu
stopu a tak jestli to jde, tak vyřešit problém tím, že vyndám jeden cinch z
přístroje a budu vše tahat z kazeťáku jen jedním kanálem.

Toť vše....
Petr Uhlíř