[Fanda] Po aktualizaci Elisky, resp. KeyManageru v ACapelle SPdvojkou

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Neděle Srpen 23 12:13:29 CEST 2009

Ahoj, Fandové,
nainstloval jsem si SP2 k Acapella z demo  CD Spektry - oprqavuje nějaký
problém v Key Masnageru. Nastalo však to, že se mi při psaní  ve Wordu ale
chvíli i tady v Gmailu na webu stávalo, že místo jedné Elišky jako odezva
klávesnice mluvily dvě. Jak se toho zbavit? Nějaké Off jsem v tom manageru
dal, ale nepomohlo to. K čemu to vlastně slouží? Asi by bylo dobré dodat, že
Elišku používám se Zoom!Textem 0.18.3. Zvláštní je ještě to, že mi na
noteboku přestaly fungovatg numerické klávesy pro psaní čísel i při zapnutém
NumLocku, což může i nemusí spolu souviset. Díky za každou radu. Miloš