[Fanda] Par dotazu k prehravacum videa ve WinVistam

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Neděle Srpen 23 09:24:14 CEST 2009

Ahoj, Fandové,
jednak bych se Vás chěl zeptat, co by začátečník ve Vistách
mám ve Vistách několik účtů, instaloval jsem přehrávač KMPlayer, ale nemám
ho v jiném účtu ani na Ploše, ani v Nabídce Start - pokud se ptal při
instalaci, dával jsem mu, aby byl přístupný pro všechny uživatele ... jak ho
nejlépe zpřístupnit pro další účty? Bude stačit vytvořit zástupce a
okopírovat ho do jednotlivých ploch a nabídek Start?
Druhý můj dotaz míří na Windows Media Player - chci v něm přehrávat klasické
DVD, určitě to jde - kde stahnout (nemusí být péřímá URL, jen navést) nebo
jak se jmenuje plugin - kodek, který v něm umožní přehrávání DVD?
Díky a pěknou neděli. Miloš