[Fanda] "Jaws 9.0" a ukončení programu "Skype verze 4.1"

Ivo Novák ivo11.novak na email.cz
Sobota Srpen 22 15:00:17 CEST 2009

Já bych jen doplnil, to, co mi bylo řečeno zde v konferenci, dle mého názoru
je to momentálně nejrychlejší způsob, a sice v sistémové liště na položce
"Skype" odenterovat, otevře se kontextové menu, pak přejít "Jaws k PC",
najít šipkama položku ukončit, na tom stisknout levé tlačítko myši. Program
je tak korektně ukončen, alespoň u mě.

V souvislosti se "Skype verze 4" bych se ale rád zeptal ještě na něco i já,
když někomu volám, tedy na kontaktu stisknu klávesu "enter", vyběhne mi nové
okno ve kterém jsou položky jako skrýt profil uživatele nebo seznam chatu,
je to asi chatové okno. Dá se tomu nějak při volání někomu zabránit, aby to
nevyskakovalo?

Díky moc za odpovědi, pěkný zbytek soboty, profil uživatele

Ivo Novák Mobil: 603819431; Skype: ivo11.novak; Tel: 312651196; Email:
ivo11.novak na email.cz; ICQ: 362460414

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] za uživatele Martin Beran
Odesláno: 22. srpna 2009 13:33
Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Předmět: Re: [Fanda] "Jaws 9.0" a ukončení programu "Skype verze 4.1"

Ahoj,
omlouvám se za zpoždění, s nímž reaguji, ale měl jsem málo času na
sledování konference a s tímto problémem se potýkám taktéž.
Skype poslední verze s Jawsem 9.0 skutečně ze systémové lišty ukončit
nelze, Jaws korektně nečte kontextovou nabídku a pokud už se to povede,
Jaws se pak chová velmi podivně, já odstřelím Skype přes Správce úloh a
je to, takže jsem dále nebádal, proč to nejde.
Dáte ctrl+alt+del a tam v seznamu procesů postupně najdete skypepm.exe,
ukončíte, dále skype.exe, ukončíte a je po ptákách.
Ze Správce úloh pak vylezete escapem, nic složitého.
Martin.

Jan Danko napsal(a):
> Stím Radku souhlasím. Jen tvůj popis ukončování skype má jednu vadu s
Jawsem