[Fanda] "Jaws 9.0" a ukončení programu "Skype verze 4.1"

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Sobota Srpen 22 13:32:37 CEST 2009

Ahoj,
omlouvám se za zpoždění, s nímž reaguji, ale měl jsem málo času na
sledování konference a s tímto problémem se potýkám taktéž.
Skype poslední verze s Jawsem 9.0 skutečně ze systémové lišty ukončit
nelze, Jaws korektně nečte kontextovou nabídku a pokud už se to povede,
Jaws se pak chová velmi podivně, já odstřelím Skype přes Správce úloh a
je to, takže jsem dále nebádal, proč to nejde.
Dáte ctrl+alt+del a tam v seznamu procesů postupně najdete skypepm.exe,
ukončíte, dále skype.exe, ukončíte a je po ptákách.
Ze Správce úloh pak vylezete escapem, nic složitého.
Martin.