[Fanda] Padání služby

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Sobota Srpen 22 13:21:22 CEST 2009

Co to je za nesmysl, co pak Windows běžně nevidí disk od Seagate,
neběží-li nějaká služba? Já tu mám dva a nemuselo se nic dalšího
instalovat, Seagate Wizard jsem nikdy nepotřeboval. Nový disk stačilo po
vložení naformátovat a fungoval.
Nebo jde o nějaký externí?
Mimochodem, Honzo, když čtu Tvé časté příspěvky o problémech s ixpéčky
nejrůznějšího druhu, doporučil bych čistou instalaci a méně
experimentování...
Martin.