[Fanda] Padání služby

Jan Danko jan.dank na seznam.cz
Pátek Srpen 21 21:28:38 CEST 2009

Dobrý večer,

Od dnešnéího rána mi padá ve Win XP Home služba programu seagate Discwizard.
Jednáse o nástroj s jehož pomocí je možné učinitdisky od Seagate viditelnými
pro windows. Program jsem znovu stáhl provedl reinstalaci a stav je stejný.
Objevuje se hlášení, že došlo k chybě na adrese, že odkazuje na paměť a
nelze provést writer. Po reinstalaci sice se hlášení neobjevuje, ale po
naběhnutí se ozve zvuk chyby. Přitom cesta, která je uvedená k spustitelnému
souboru služby existuje.

Obnovení systému nepomohlo. Navíc mi s menu start programy Microsoft office
zmizely zástupci wordu Excelu a Ms Outlooku. Tzv velkého Outlooku. Zbyl jen
Pover point a nástroje sady Office.  Prosím mohl by mi někdo z fandů poradit
Jak odstranit tyto problémy?

Děkuji za Rady.

S přátelským pozdravem
Jan Danko
E-mail: jan.dank na seznam.cz skype: honza-jarov