[Fanda] kde nastavit Winmail ako predvoleny e-mailovy klient

Karel Hrubes, Ing. hrubes na braillnet.cz
Pátek Srpen 21 19:18:13 CEST 2009

 Zdravím.
Aha, tak to bude zase nějaká věc s různými verzemi Vist. Takže v tom případě
zkuste následující:
StartMenu, z políčka "Hledat" šipku vpravo, tam alespoň já mám pod položkou
"Ovládací panely" možnost "Výchozí programy", na tom enter, dojít na odkaz
"Nastavit výchozí programy", ten aktivovat, jste v dialogu, kde je seznam s
programy, najděte Windows Mail, tabulátorem na tlačítko "nastavit tento
program jako výchozí", pak OK a mělo by to být.
Tak snad to máte ve Vašich Vistách taky takto nějak a tento postup zabere.
Já jsem právě vyzkoušel a u mne to funguje.
Hezký večer přeje Karel H.

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] On Behalf Of Ladislav Csepi
Sent: Friday, August 21, 2009 5:37 PM

...kartě obecné poslední tlačítko před OK je "nastavit jako výchozí", to
mezerníkem aktivujte,....
Soráč, ale ja to tam nemám. Posledné tlačítko pred ok je "interval pro
zjišťování nových správ nezaškrtnuto". Hľadal som ho všade možne, ale v tom
Winmailu ho neviem nájsť a mám pri tom cz visty a aj winmail.
Za pomoc dik - Laco