[Fanda] Netusite nekdo pricinu zatuhnuti PC 5 minut po spusteni ZoomTextu

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Pátek Srpen 21 15:39:52 CEST 2009

Ahoj, všichni,
stále mám problém se ZoomTextem:
stará verze 9.0 mi při vstupu do Internet Exploreru 7 restartovala počítač;
nová verze 9.18.3 mě pro změnu vyvolává zatuhnutí počítače do 5 minut od
spuštění.
Hledal jsem příčiny různě, ale k ničemu rozumnému jsem nedošel. Snad .BNET
Frameworky - odinstaloval jsem je a nechal - přeinstaloval jen jeho poslední
verzi, ale natahly se tam s aktualizacemi znovu.
Možná jde o nějaké přeplnění nějakého bufferu - vyrovnávací paměti - kde,
jaké, dá se nějak upravit hodnota?
Přeinstaloval jsem ovladače grafické karty - jde o ASUS, resp. Radeion X1950
... a také nic, žádný problém tam není.
Jeden nástroj na kontrolu ovladačů mi našel až 29 problémů, které však
Windows neregistrují - oprava = zakoupení toho softwaru.
Přitom Supernova 7 v pohodě jede - alespoň to!
Mám už domluveno, že se mi na to ve Spektře mrknou. Já jen kdyby Vás někoho
něco k tomu napadlo ...
Přemýšlím o nainstalování Internet Exploreru 8, i když mám s ním poměrně
špatné zkušenosti odjinud - padá, zobrazuje občas čínštinu ..., ale umí
odhalovat chyby, resp. je pojmenovat, v čem je problém.
Jak stabilní se Vám jeví osmička explorer?
Jde o WindowsXP se všemi aktualizacemi.
Díky za všechny podněty. Miloš