[Fanda] zvukovka na notebooku ibm-t61 a jej muchy

Daniel Sobota daniel.sobota na nextra.sk
Pátek Srpen 21 14:01:56 CEST 2009

Zdravim,
Dik za rady chalani, ale novsi ovladac od ibm vyriesil akurat problem s
internim mikrofonom, ktory sa nejak nechcel aktivovat, iba ak som
zapojil a vypojil externy mikrofon, ale tento setriaci mod som tam
nenasiel nikde. Skusim este vyhladat cez microsoft, ale neviem, ci to
winxp zvladne. skusim to nejak poriesit pomocou externej zvukovky a
uvidim, ale zatial som k nicomu uspesnemu nedosiel. Keby este niekoho
nieco napadlo, nevahajte a radte :)
Zatial s pozdravom ostava
Dano