[Fanda] prosba

Jan Danko jan.dank na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 20 13:34:31 CEST 2009

Dobrý den,

Mám hr , kterou sháníte.

S přátelským pozdravem
Jan Danko
E-mail: danko na braillnet.cz

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] za uživatele Jiří Bažant
Odesláno: 20. srpna 2009 12:10
Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Předmět: [Fanda] prosba

Dobrý den!
nejdříve bych se chtěl omluvit jak moderátorovy, tak i ostatním, které moje
prosba nezajímá.
Protože nejsem ani na Pavlači ani na Impoře, nezbývá mi nic jiného, nežli se
obrátit na tuto konferenci.
A teď k věci: chtel bych požádat někoho, kdo se zabývá nahráváním
rozhlasových her. Nemáte někdo hru hrabě Monte chrysto, která byla visílána
3 Červencové neděle! Podařilo se mi nahrát pouze jedenu její část a pak mi
odešel počítač.
Předem dškuji za jakoukoli odpověďa ještě jednou se omlouvám.
S pozdravem Bažant.

__________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 4350 (20090820)

http://www.eset.cz